S nákupem v tomto obchodě jsem naprosto spokojen. Musím vyzdvihnout rychlou dopravu a velmi dobrou individuální komunikaci, snaží se zákazníkovi vyjít maximálně vstříc. Je vidět, že v tomto obchodě si zákazníků stále váží

Sifi

Perfektní obchod,výborná komunikace,rychlá dodávka-DOPORUČUJI!!!!

Ladik-M71

Tento obchod můžu doporučit na 100%,přestože jsem potřebovala zboží vyměnit z důvodu špatné velikosti,prodávající byl velice ochotný,kontaktoval mě a nabídl jinou alternativu.

Lenka

Sacharidy

Zobrazit velikosti:
Zobrazit dostupnost:
Doplněk stravy - CFM® Nitro Protein Isolate,1000g

Skladem, vybrané varianty

  599 0

 

599 0€

Skladem, vybrané varianty

  599 0

 

599 0€

Skladem, vybrané varianty

  449 0

 

449 0€

Skladem, vybrané varianty

  342 0

 

342 0€

Skladem, vybrané varianty

  657 0

 

657 0€

Skladem, vybrané varianty

  358 0

 

358 0€

Skladem, vybrané varianty

  990 0

 

990 0€

Skladem, vybrané varianty

  712 0

 

712 0€

Skladem, vybrané varianty

  1479 0

 

1479 0€

Skladem, vybrané varianty

  1096 0

 

1096 0€

Skladem, vybrané varianty

  1770 0

 

1770 0€

Skladem, vybrané varianty

  1770 0

 

1770 0€

Sacharidy

Sacharidy jsou nejdůležitější součástí naší každodenní stravy. Bez jejich adekvátního příjmu jsme unavení a rozmrzelí, nebudeme mít dostatek energie pro každodenní fungování, v práci se budou kupit chyby jedna za druhou. Sacharidy, které se nepřesně označují také jako cukry (zastarale uhlodovany), jsou i vhodným doplňkem stravy pro začínající sportovce. Tvorba svalové hmoty totiž samozřejmě nezávisí jen na anabolizérech a kreatinu, potažmo zvýšeném příjmu kvalitních proteinů, celá problematika je mnohem pestřejší.
 

Samozřejmě také nejsou sacharidy jako sacharidy, dělí se do dalších desítek druhů a poddruhů, například svalový glykogen je uložený v játrech a svalech a odpovídá za kvalitu tréninku, monosacharidy jako glukóza jsou pak okamžitým zdrojem energie pro tělo, oligosacharidy (mj. i maltodextrin, hlavní složka sportovních nápojů) pak zase maximálně oddalují únavu během posilování a cvičení. Sladový cukr, takzvaná maltóza, je pak produktem štěpení škrobu, nachází se v obilovinách nebo si ji můžeme v jistém množství dopřát i se sklenicí piva.
 

Pokud mají svaly nedostatek glykogenu, celkový výkon během cvičení hodně utrpí. Každý sportovec by proto měl brát na zřetel, že je třeba hned „po práci“ zásobit svaly sacharidy, což je klíčové zvláště při vyšší intenzitě cvičení. Protože se glykogen první dvě hodiny po cvičení ukládá nejrychleji, je zapotřebí přijmout co nejdříve do těla potravinu s vysokým glykemickým indexem – nebo sacharidy v prášku, které jsou skvěle vstřebatelné právě ve formě ochuceného nápoje. Jdou pak okamžitě tam, kde je chcete mít. Sacharid glykogen se obnovuje po vyčerpávajícím cvičení průměrnou rychlostí asi pět procent za hodinu, doplňování proto může trvat prakticky celý den. Pokud je součástí tréninku třeba běh do kopce nebo odporový trénink, je obnovování ještě o něco pomalejší.
 

Sacharidy jako takové běžně pokrývají až tři čtvrtiny energetické spotřeby člověka, průměrná doporučená denní dávka se pohybuje mezi 300 a 400 gramy. Pokud si právě sacharidy dodáte po cvičení, je to nejlepší možná volba, jak zajistit růst a regeneraci svalů. Po náročném tréninku je to zvláště důležité, zvláště pokud existuje výběr z tolika zajímavých příchutí, podobný styl stravování vám pak rozhodně nebude protivný. Existují i sacharido-proteinové koncentráty, díky nimž doplníte vše důležité pro tělo.

Nahorů